» » ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ЖОБАЛЫҚ-МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ

ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ЖОБАЛЫҚ-МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ

 Оқыту-бұл күрделі, көп қырлы процесс, оны жүйе ретінде қарастыруға болады, яғни бір-бірімен байланысты және белгілі бір тәртіппен орналасқан барлық білім беру элементтерінің реттелген жиынтығы, үйлесімі. Мектептің негізгі міндеті-әрбір оқушының бейімділігіне, қызығушылықтары мен мүмкіндіктеріне сәйкес білім беру қажеттіліктерін қамтамасыз ететін оқыту жүйесін құру.
Бүгінгі таңда Ақпараттық технологиялар білім беру жүйесінде қайта құруды анықтайтын маңызды факторлар болып табылады.Бұл міндеттерді шешу үшін оқушының дербестігін, ұжымдылығын, оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқаруын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық технология талап етіледі. Мұндай технология жобалық-модульдік оқыту болып табылады.
Жобалық-модульдік оқыту жүйесі-жеке дидактика, теория және оқыту тәжірибесі болып табылады, онда Жоба әдісі мен оқытудың модульдік технологиясы элементтері бар. Жобалау-модельдік оқытудың негізі жүйелік тәсіл - функциялар мен мақсаттар ортақтығымен, басқару мен жұмыс істеу бірлігімен біріктірілген көптеген өзара байланысты элементтері бар объектілерді талдауға қолданылатын әдіс болып табылады. Бұл әдіс мектеп курсын оқыту үшін де қолданылады. Теориялық материалды меңгеру барысында оқушылар алған білімдерін стандартты емес, күрделі жағдайларда қолдана білуін тексеру керек.Мектеп курсы бойынша тест тапсырмалары модуль материалдарын меңгерудегі оқушылардың жетістіктерін растайды.
Информатика сабақтарында оқытудың жобалау-модульдік әдісінің артықшылықтары:
-оқыту мазмұны аяқталған дербес кешендерде ұсынылады;
-дидактикалық мақсат білім алушы үшін тұжырымдалады және оқылатын мазмұнның көлемін көрсету ғана емес, оны меңгеру деңгейін де қамтиды;
-мұғалім мен оқушының қарым-қатынас формасы өзгереді, қарым-қатынас тепе-тең болады;
-оқушы өз бетінше жұмыс істейді, АКТ құралдарын кеңінен қолдана отырып, мақсат қою, өзін-өзі жоспарлау, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалауды үйренеді.
Осылайша, информатиканы оқытудың жобалық-модульдік әдісі оқушыларға терең білім алуға және оларды жан-жақты тексеруге мүмкіндік береді, егер олар тиісті деңгейде болмаса, онда сыныптастарына кедергі келтірмейтін қажетті ақпаратты тағы да көруге мүмкіндік береді.
Материалды меңгеру қиын оқушы қосымша уақытта оқи алады немесе мұғалімнен көмек ала алады. Қайталау оқыту нәтижелеріне байланысты.
Оқушыларға тапсырмалар көрсетілген және олар олардың білімін бағалау критерийлерімен, бақылау схемасымен танысады.
Тапсырмалар тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау мақсатында құрастырылған. Жеткіліксіз меңгеру әр қадамда байқалуы мүмкін.

Күдербек Арайлым Елубекқызы
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық Университетінің магистранты


30 сәуір 2020 ж. 95 0

PDF нұсқалар мұрағаты

21-350

28 мамыр 2020 ж.

19-348

14 мамыр 2020 ж.

18-347

07 мамыр 2020 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Мамыр 2020    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031