«Болашақ» Ғылыми-зерттеу институты жанындағы әлеуметтік мәселелерді психологиялық және дефектологиялық зерттеу орталығының мүшесі С. Оразова «Дефектология» және «Логопедия» білім беру бағдарламаларының студенттеріне «Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бағалау түрлері мен әдістері» тақырыбында баяндама жасады.

Баяндамашы жаңартылған білім беру жүйесін жетілдіруге бағытталған әрекеттер студенттердің білім мен дағдыларды игеруіне ғана емес, олардың оқу қызметіне сәтті енгізуді, кейінгі оқытудың берік негізін құру үшін оқу тәуелсіздігін қалыптастыратындығын айтты. Оның ойынша, бағалау жүйесінің негізгі бағыттары студенттердің міндетті игеру деңгейін бағалау болса, жаңа стандарттар білім беру процесін сапалы жаңа мақсаттар мен нәтижелерге қол жеткізуге бағыттайды. Бағалаудың негізгі міндеті мен критерийі білім беру мазмұнын игеру емес, зерттелетін оқу материалымен әрекет ету тәсілдерінің жүйесін игеру болып табылады.

Жалпы жаңартылған білім беру мазмұнындағы бағалау дәстүрлі бағалаудан бөлек тәсілдерді қамтиды. Бағалаудың түрлері мен әдістерін қолдана отырып, ұстаздар жан-жақты дамуға ықпал ететін және оқушыларды нақты мәселелерді шешуге бағытталған динамикалық және инклюзивті оқу ортасын құра алады.

Әлеуметтік мәселелерді психологиялық

және дефектологиялық зерттеу орталығы

 

Өзге де жаңалықтарды оқу үшін Telegram арнамызға жазылыңыз!