Фото: Tengrinews.kz/ Тұрар Қазанғапов

Орын қалмаған жағдайда пойызға билет сатып алуға көмектесетін «Күту парағы» қызметі бар, – деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі.

«Күту парағы» қызметін қалай қолдану керек?

  • Bilet.railways.kz сайтына тіркеліңіз және жеке кабинетке кіріңіз.
  • Егер қажетті маршрутқа билет болмаса, «Күту парағына тұру» операциясын таңдаңыз, ол беттің соңында орналасқан.
  • Қажетті маршрут пен пойыз нөмірін, сондай-ақ жеке басын куәландыратын құжаттың деректерін және электронды пошта мекенжайын көрсету арқылы «күту парағына» өтінімді толтырыңыз.
  • Бос орын пайда болған жағдайда сіздің жеке кабинетіңізге хабарлама және билетті сатып алу қажеттілігі туралы SMS-хабар түседі.

Кезек автоматты түрде қалыптасады

Компания бұл кезекке сырттан бөгде адам араласа алмайтынын айтты.

«Кезек адамның араласуынсыз қалыптасады, яғни сырттан өзгерту мүмкіндігі жоқ. Сондай-ақ жүйеде билеттерді сату тетіктері қайта қаралды, сондықтан билеттер еркін сатылымға шыққан кезде ортадан басқа біреу кіріп, орындарды ала алмайды. Егер кассир 30 секунд ішінде 5-тен астам сұраныс жасаса, билеттерді сату жүйесі бұғатталады. Үш бірдей сұраудан кейін бағдарлама кассирге бір типті сұрауларды жіберуді тоқтатпаса, 5 минутқа құлыпталуы мүмкін екенін ескертеді», – деп хабарлады баспасөз қызметі Tengri Travel-ге.

Сондай-ақ жолаушы бұл қызметті «Жолаушылар тасымалы» АҚ билет кассасына тікелей жүгіну арқылы пайдалана алады.

 

Өзге де жаңалықтарды оқу үшін Telegram арнамызға жазылыңыз!