Фото: ашық дереккөзден
2024 жылғы 22 шілдеде Алматыда Freedom Finance Global компаниясы Қазақстан Республикасындағы бос уақыт өткізу және ойын-сауық нарығын ауқымды зерттеуге бастама жасады. Бұл зерттеу барысында ойын-сауық индустриясының объектілері мен қызметтері, сондай-ақ халықтың мінез-құлық артықшылықтары талданды. Зерттеуге елдің барлық өңірлерінен 16 жастан асқан 3 000-нан астам азамат қатысты, деп хабарлайды aqshamnews.kz
Бос уақыт өткізудің кең таралған түрлері
Кинотеатрға бару
Қазақстандықтардың арасында бос уақыт өткізуінің ең кең таралған түрі – киноға бару болып табылады. Зерттеу нәтижелері бойынша:
- Кинотеатрға барудың негізгі себептері:
- Респондентті қызықтыратын фильм (54,6%)
- Достарымен бару (37,6%)
- Балаларымен бару (26,7%)
- Орташа чек көлемі – 2,5 мың теңге.
- Сеанстың орташа құны Ұлттық статистика бюросының деректері бойынша шамамен 1,8 мың теңгені құрайды.
- Кинотеатрға барушылардың басым бөлігі қосымша сауда жасауға (сусындар мен тамақ) назар аударады.
- Фильмдерге деген сұраныс:
- АҚШ фильмдері (59%)
- Қазақстанда шығарылған фильмдер (30,3%)
- Ресейде шығарылған фильмдер (27,2%)
Ойын-сауық саябақтарына бару
Респонденттер аттракциондардың саябақтарына да үлкен қызығушылық танытады:
- Бару себептері:
- Балаларымен бару (40,7%)
- Достарымен немесе туыстарымен уақытты қызықты өткізу (36,1%)
- Нақты ойын-сауық саябағына қызығушылық (29,7%)
- Орташа чек көлемі – 5 мың теңге.
- Чектің ең аз сомасы – 1 501-ден 2 000 теңгеге дейінгі (11,7%), ең көбі – 3 001-ден 5 000 теңгеге дейінгі (24,3%).
Сауда-ойын-сауық орталықтарына бару
Сауда-ойын-сауық орталықтарына бару да кең таралған:
- СОО-ға барудың негізгі мақсаттары:
- Сауда жасау (69,5%)
- Демалыс және ойын-сауық (54,8%)
- Туыстарымен/таныстарымен/әріптестерімен кездесу (12,5%)
- Қызмет алу (12,7%)
- Ойын-сауық мақсатында СОО-ға барғандардың жартысынан көбі:
- Жай ғана қыдыру (59,1%)
- Ойын-сауық орындарына бару (54,5%)
Музыкалық концерттер
Респонденттер арасында поп-музыкалық концерттер жоғары танымалдылыққа ие (36,4%):
- Басқа концерт түрлері:
- Классикалық музыкалық концерттер (22,8%)
- Рок-концерттер (19,1%)
- Хип-хоп немесе рэп-концерттер (18,9%)
- Балалар концерттері (17,4%)
- Орташа чек көлемі – 5 мың теңге, шетелдік әртістердің концерттеріне билеттер 100 мың теңгеден асуы мүмкін.
Театрларға бару
Респонденттер көбіне драма театрларын (46%), балалар қойылымдарын (24,5%) және би/музыкалық шоуларды (22,8%) таңдайды:
- Театрға барудың себептері:
- Қызықты спектакль (47,6%)
- Достарымен немесе туыстарымен уақыт өткізу (33%)
- Балаларымен бос уақыт өткізу (21,9%)
- Билеттерді көбіне театр кассасында (44%) немесе билет сататын агрегаторлардан (20,5%) сатып алады.
- Орташа чек көлемі – 3 мың теңге.
Кітапханалар және мұражайлар
- Кітапханаларға барғандардың арасында 25-34 жастағы респонденттер (95,6%) көп.
- Мұражайлардың ең жиі баратын түрлері:
- Тарихи (45,2%)
- Өлкетану (25%)
- Көркемдік (23,9%)
Қазақстандағы бос уақыт өткізу түрлері әртүрлі және әр жастағы азаматтар үшін қызықты болып табылады. Freedom Finance Global компаниясы жүргізген зерттеу бос уақыт өткізудің әртүрлі түрлерінің танымалдылығын анықтап, олардың ерекшеліктерін көрсетті.
Өзге де жаңалықтарды оқу үшін Telegram арнамызға жазылыңыз!