Киберпедагогика − қазіргі білім беру үрдісі. Цифрлық технологиялармен қатар біздің өмірімізге мықтап еніп, оның ажырамас бөлігіне айналды. Пандемия кезіндегі қашықтан жүргізілетін жұмыс мұның көптеген перспективалары мен үлкен әлеуеті бар екенін көрсетті, оларды біз үнемі педагогикалық қызметте қолданып жүрміз.

«Оқыту мазмұны заманауи техникалық қолдау арқылы үйлесімді түрде толықтырылуы тиіс. Цифрлық білім беру ресурстарын дамыту бойынша жұмысты жалғастыру маңызды». Бұл Ұлт көшбасшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың сөздері цифрландыру жағдайында киберпедагогика әдісімен жұмыс істейтін мамандардың ұранына айналды.

Бүгінгі таңда білім беру үдерісін цифрландыру − әлемдік трендтердің бірі. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар баршаға білім берудегі кедергілерді жеңуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар біз үшін жаңа міндеттер жүктейді. Білім беру процесі екі компоненттен тұрады − оқыту мен тәрбиелеу. Қашықтықтан оқыту қазіргі еңбек нарығында қажет білім беру, дағдылар мен дағдыларды дамыту мәселесін шешеді. Сонымен қатар, цифрландыру жағдайында адамды тәрбиелеу мен оның адамгершілік қасиетін қалыптастыру міндеті маңызды.

Адамзат пен әлемді цифрландыру, қоғамды интенсивті кибер әлеуметтендіру мен гаджетизациялау, білім беруде киберонтологиялық көзқарастың қалыптасуы мен таралуы сияқты ХХІ ғасырдың сын -қатерлері киберпедагогиканың танымал болуына әкелді. Мұғалім еңбек нарығының заманауи талаптарына сай болуы керек. Қазіргі мұғалім кез келген жағдайға тез бейімделуі, жаңашыл болуы қажет Бір жарым жылдық қашықтықтан оқыту тәжірибесі көрсеткендей, білім беру саласында жаһандық өзгерістер, Қашықтықтан оқыту − өміріміздің тұрақты бөлігіне айналатындығын анық білдік.

Қазіргі кезде оқушылар мен олардың ата-аналары мұғалімді өздері таңдағысы келеді, яғни әр мұғалімнің өзіндік «БРЕНДІ» болуы керек. Бұл нені білдіреді? Бұл оның даралығы, ерекшелігі, басқалардан айырмашылығы, кәсібилігі мен оқытудың ең озық және инновациялық әдістерін өз жұмысында қолдана білуі туралы айтады.

Осылайша, пандемия уақытында қоғамда өте танымал және ерекше орын алатын «бренд» мұғаліміне «Кейберпедагог» үлкен сұраныс болатынын түсінеміз, себебі ол қазіргі еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандырады. гаджеттер арқылы бүкіл әлемге қол жеткізе алатын және кез келген білімді таңдауға және тәуелсіз болуға құқығы бар Альфа ұрпағының қажеттіліктерін қанағаттандыратын жоғары сапалы білім алуға ынталы тұтынушылар арасында үлкен сұранысқа ие.

Егер мұғалім өзінің кәсіби қызметінде одан да көп жетістіктерге жетуді қаласа, ол әртараптандырылып, мұнымен тоқтап қалмауы керек. Біліктілікті арттыру курстарынан өтуі, цифрлық технологиялар саласында сауатты болуы, соңғы тенденцияларды білуі керек екенін нақты анықтау қажет. Оқу процесін ұйымдастырудағы барлық жаңалықтардан хабардар болғаны жөн.

Хореография − бұл оқу процесінде оқушы мен мұғалімнің тікелей байланысын қажет ететін өнердің ерекше түрі. Ең жоғары сапа мен дұрыс тәсіл, бірақ бұл мұғалім-хореограф өз дағдыларын дамытпауы керек дегенді білдірмейді. Цифрлық технологиялар өрісі және тек гаджеттерді қолданушы деңгейінде қалады. Педагог-хореограф ретінде сұранысқа ие болу үшін сіз кәсіби қызметіңізде технологиялардың барлық түрлерін барынша пайдалануыңыз керек, оқушылар мен олардың ата-аналары үшін онша маңызды емес «БРЕНДІҢІЗ» дамытуға ұмтылуыңыз қажет.

Бізге өнер мектептерінің хореография бөлімдерінде оқу процесін ұйымдастырудың жаңа форматтары мен әдістеріне көшу керек. Алайда, кейбір мұғалімдер сабаққа дәстүрлі және контактілі тәсілмен ғана жақсы нәтижеге қол жеткізуге болады деп ойлап, хореография бойынша оқытудың классикалық форматын қалайды.  Бірақ COVID-19 пандемиясы кезінде хореографияда қашықтықтан оқыту тәжірибесінде цифрлық технологияның пайдасы зор екенін көрсетті. Технологиялар біз оқу процесін тоқтатпай және оқушылардың сол кездегі дағдыларын жоғалтуына жол берместен онлайн режимінде би сабақтарын тиімді ұйымдастырдық.

Қазір біз «АЛФА» буынын бақылап отырмыз, ол клиптік ойлауға ие және суреттердегі ақпаратты тез есте сақтайды. Мұндай балалардың назарын бір нәрсеге аудару қиын. Осыған байланысты мен хореограф әріптестеріме тәжірибеден қорықпауды, біліктілікті арттыру курстарынан өтуді, үнемі жаңа әдістерді іздеуді және жаңа деңгейге көтерілуді ұсынамын. Жаңа ұрпақ бұрыннан үйренген форматтардан бас тартады, өйткені олардың дамуы тез жүріп жатыр. Мысалы, Қызылорда облыстық білім басқармасы жазғы онлайн демалысты бастау туралы шешім қабылдады, оған облыстан қосымша білім беру мұғалімдері қатысты. Мен оқушыларға заманауи биді үйренуге арналған он тренинг видео сабағын дайындадым. Педагогикалық қауымдастық арасында би өнерін дәстүрлі оқыту арқылы ғана үйретуге болады деген стереотиптер бүгінде ескірген. Оқушылар үшін сұранысқа ие және қызықты болу үшін «кибер» префиксінен қорықпау керек.

Асель БЕКЗАТХАНҚЫЗЫ,

М.Қалауов атындағы Қызылорда қалалық Өнер Мектебінің хореография бөлімінің мұғалімі.