Әлеуметтік желілердің қазіргі ақпараттық қоғамдағы елеулі рөлі мен ықпалы зерттеліп, өміріміздің түрлі аспектілеріне әсері туралы көз жүгіртеміз. Әлеуметтік желілердің айқындаушы ерекшеліктерінің бірі – бүкіл жер шарындағы адамдарды байланыстыру қабілеті болып табылады. Олгеографиялық кедергілерді бұзып, жеке тұлғаларға өз ойларымен, идеяларымен, тәжірибелерімен лезде бөлісуге мүмкіндік берді. Әлеуметтік медиа платформалары жеке тұлғаларға, ұйымдарға, қоғамдастықтарға өзпікірлерін білдіру, хабардарлықты арттыру, түрлі себептерге қолдау көрсетуді жұмылдыру үшін жаһандық кезеңдіқамтамасыз етті.

Әлеуметтік желілер біз тұтынып жүрген, ақпарат алмасу тәсілін өзгертті. Бұрын дәстүрлі БАҚ-тар жаңалықтар таратуға монополия жүргізді, бірақ әлеуметтік желілер бұл ландшафты бұзды. Бүгінде әлеуметтік медиа платформаларында жаңалықтар кірпік қаққанша тез тарайды. Ақпарат алмасудың орталықсыздандырылған сипатының оң да, жағымсыз да салдары бар. Бір жағынан ол сан алуан перспективалар қақтығысына мүмкіндік береді, пікірлер ортақ талқыға салынады. Екінші жағынан, ол ақпараттың түпнұсқалығы мен сенімділігіне қатысты алаңдаушылық тудырады, себебі, жалған ақпарат оңай таралуы мүмкін.

Әлеуметтік желілердің кемшіліктері болғанымен, қауымдастықтарды қосу және құру тәсілін сөзсіз төңкеріс жасады. Facebook, Twitter және Instagram сияқты платформалар жеке тұлғаларға физикалық қашықтыққа қарамастан достарымен, отбасымен, таныстарымен байланыста болуға мүмкіндік берді. Сондай-ақ, әлеуметтік желілер ортақ мүдделер, хоббилер, идентификаторлар төңірегінде орналасқан виртуалды қауымдастықтарды да тудырды.  Әлеуметтік желі вербалды қарым қатынастың орнауына септігін тигізеді.

Әлеуметтік желілердің өсуі де маркетинг пен жарнаманың жаңа формасын туғызды. Ықпал етуші мәдениет пайда болды, бұл ретте жеке тұлғалар айтарлықтай бақылауға ие болып, өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін өздерінің онлайн қатысуын тежейді. Бұл жарнама саласын және брендтердің тұтынушылармен қалай айналысатынын өзгертті. Алайда ол индоссаменттердің түпнұсқалығына және тұтынушылардың мінез-құлқына әсеріне қатысты да алаңдаушылық тудырды.

Айнұр ДОСЖАНОВА

 

Өзге де жаңалықтарды оқу үшін Telegram арнамызға жазылыңыз!